Κρατήστε με ενήμερο για τα Travel Marketing Awards 2025

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Travel Marketing Awards αξιολογεί Κριτική Επιτροπή που αποτελείται από Ακαδημαϊκούς, καταξιωμένα στελέχη του κλάδου, εμπειρογνώμονες και συμβούλους.
Προεδροσ κριτικησ επιτροπησ

Άντζελα Γκερέκου

Jury President Travel Marketing Awards 2024
Πρόεδρος Δ.Σ ΕΟΤ

Μέλη Κριτικής Επιτροπής

andiopoylos

Σπύρος Ανδριόπουλος

Digital Marketing Expert, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διαδικτύου Ελλάδας
apostolakis_

Αλέξανδρος Αποστολάκης

Καθηγητής, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
vernikos

Γιώργος Βερνίκος

Πρόεδρος της Vernicos Yachts, Γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
voulgaris

Χαράλαμπος Βούλγαρης

CEO, Voulgaris Hospitality Group
gatsou

Μαρία Γάτσου

Γενική Διευθύντρια Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
georgiadou

Ζένια Γεωργιάδου

Encore SA, Business Owner
giannopoulos

Δρ. Αντώνιος Γιαννόπουλος

Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ & Τουρισμού, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
gkrimpa

Δρ. Ελευθερία Γκρίμπα

Συγγραφέας, Intrapreneur / Εκπαιδεύτρια «Τουριστικού Εργαστηρίου Αειφορίας», Σύμβουλος Αειφόρου Τουρισμού, Στέλεχος Υπουργείου Τουρισμού
gkritzalh

Αλκμήνη Γκρίτζαλη

Επίκουρη Καθηγήτρια Τουριστικού Μάρκετινγκ, Τμήμα Τουρισμού, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
gousios

Τάσος Γούσιος

Managing Director, Alpha Marketing
diamantopoulos_

Νίκος Διαμαντόπουλος

Γενικός Διευθυντής,
Marketing Greece
dionysopoulou

Γιόλα Διονυσοπούλου

Γενική Διευθύντρια Τουριστικής Πολιτικής στο Υπουργείο Πολιτισμού
eksarxou

Ελσα Εξάρχου

Ιδιοκτήτρια Μικρό Πάπιγκο 1700 Hotel & Spa, CEO Branding Greece
karudi

Ιωάννα Καρύδη

Strategic Marketing, Growth & Innovation Consultant
kelaiditis

Νικόλαος Κελαϊδίτης

Πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA)
korbou

Ρούλα Κόρμπου

CSMO Chie Sales & Marketing Officer HotelBrain Group
kostopoulou

Στέλλα Κωστοπούλου

Καθηγήτρια Περιφερειακής Οικονομικής και Τουριστικής Ανάπτυξης
labrou

Άγγελος Λάμπρου

President & CEO of Manessis Group of Companies
makris

Τίνα Μακρή

Διευθύντρια | MINDHAUS,
Tourism Marketing Strategy
marinis

Άρης Μαρίνης

Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Μαρίνης, Προέδρος Ομοσπονδίας ΓΕΠΟΕΤ και Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου ΣΕΤΕ
marinakos

Κωνσταντίνος Μαρινάκος

Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Αν. Καθηγητής Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού Παν/μίου Δυτικής Αττικής
mitsis

Σταύρος Μήτσης

Mitsis Group, Managing Director
mpouxalis

Δημήτρης Μπούχαλης

Professor International Centre for Tourism and Hospitality Research, Bournemouth University Business School
broussalis

Δημοσθένης Μπρούσαλης

Γενικός Διευθυντής, Συνιδρυτής της εταιρείας Dasc Branding Athens
pagoni

Ιωάννα Παγώνη

Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
patoulidou

Βούλα Πατουλίδου

Ολυμπιονίκης - Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης
samara

Mάρα Σαμαρά

Tourism Consultant & Marketing Expert
sacha

Ειρήνη Σαχά

Founder & CEO @ Acrossmedia241
stylidiadh

Έφη Στυλιδιάδη

Προϊσταμένη Τμήματος Διαφήμισης, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ)
xatzhvasileiou

Βίκυ Χατζηβασιλείου

Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας στο Τομέα Τουρισμού
xrhstou

Ευάγγελος Χρήστου

Καθηγητής Τουριστικού Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού ΤourLab, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Travel Marketing Awards 2024

“Ο Τουριστικός κλάδος είναι μια από τις μεγαλύτερες σε Διεθνές επίπεδο, βιομηχανίες, και ακόμα πιο πολύ στην χώρα μας. Θα ήταν αδιανόητο στην σημερινή “ψηφιακή” εποχή να μην έχει αναπτυχθεί το Travel Marketing στην χώρα μας. Η αλήθεια είναι όμως ότι έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης καθώς ο ανταγωνισμός είναι πλέον μεγάλος και οι πελάτες απαιτητικοί! Θεωρώ λοιπόν ότι έχουμε μια καλή θέση στην αγορά σε μεγάλο βαθμό με τις ενέργειες του κράτους αλλά πρέπει να κατανοήσουμε ότι πρέπει να κινητοποιήσουμε και τον Ιδιωτικό τομέα. Η προβολή κινήσεων όπως τα βραβεία θα δώσουν στην αγορά το κατάλληλο έναυσμα να σκεφτεί ότι κάτι πρέπει να κάνει. Η αγορά δεν δουλεύει πλέον από μόνη της! Δεν πουλάει η Ελλάδα πλέον μόνη της. Θέλει κινήσεις! Ακόμα και ο εγχώριος ανταγωνισμός κάνει τις επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν και να κινητοποιηθούν.”

Σπύρος Ανδριόπουλος, Digital Marketing Expert, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διαδικτύου Ελλάδας
“Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι κατά πόσο σε διεθνή διαγωνισμό, οι ελληνικοί προορισμοί θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάποιο βραβείο. Εάν η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής, που οι ελληνικοί προορισμοί ακολουθούν, συσχετιζόταν μόνο π.χ. με τον αριθμό των επισκεπτών, τον αριθμό των διανυκτερεύσεων, κλπ (metrics evaluation), τότε πολλοί ελληνικοί προορισμοί στην χώρα μας, θα ήταν «χρυσοί». Η εξέλιξη όμως στο marketing, απαιτεί την αντιμετώπιση της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας, με δείκτες που τον τοποθετούν στο διεθνές περιβάλλον που ανταγωνίζεται. Έτσι, μία στρατηγική με στόχους που συσχετίζονται με KPIs (Key Performance Indexes), θα βοηθήσει στην ανίχνευση προβλημάτων, στην διαπίστωση ευκαιριών, αλλά κυρίως στην ενδυνάμωση του brand. Ταυτόχρονα, καμία καμπάνια προώθησης προορισμού, σήμερα, δεν μπορεί να λέγεται σύγχρονη και καινοτόμα, αν δεν στηρίζεται και με δράσεις βιωσιμότητας του προορισμού. Η έννοια του sustainability έχει βρει πρόσφορο έδαφος ήδη σε πολλούς προορισμούς του εξωτερικού. Τα διεθνή πρακτορεία τουρισμού έχουν εντάξει στα πακέτα τους, δείκτες που αφορούν στην βιωσιμότητα, ενώ κάθε χρόνο η αναζήτηση προορισμών που εφαρμόζουν κανόνες προστασίας για το περιβάλλον και υλοποιούν δράσεις με κοινωνικό και οικονομικό αντίκρισμα στις κοινωνίες τους, αυξάνονται. Το travel marketing στην χώρα μας, παρόλο ότι έχει εξελιχθεί πολύ προκειμένου να ακολουθήσει τα διεθνή trends, έχει ακόμη να διανύσει αρκετά χιλιόμετρα. Το προϊόν μας είναι μοναδικό: διαθέτει όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα για να κερδίσει επισκέπτες από όλον τον κόσμο. Η τιμή του πρέπει να είναι τέτοια ώστε να ανταγωνίζεται κοντινούς ξένους προορισμούς (πολλές φορές η τιμή κάνει τον ελληνικό προορισμό, μη ανταγωνιστικό). Τέλος, η προώθηση του οφείλει να στηρίζεται σε σύγχρονες στρατηγικές, όχι μόνο ως προς τα Μέσα που χρησιμοποιεί, αλλά κυρίως ως προς την δημιουργία δυνατών sustainable brands.”

Ζένια Γεωργιάδου, Encore SA, Business Owner
“Την επιτυχία αυτών των βραβείων την έχει προεξοφλήσει πολύ νωρίτερα η ίδια η αγορά. Και αυτή η διοργάνωση έρχεται ως επιβράβευση στο σήμερα για όλες τις προσπάθειες που έχουν γίνει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες στην παγκόσμια αγορά τουρισμού και ταξιδίων. Πράγματι, η εικόνα της Ελλάδας ταξιδεύει σήμερα στον κόσμο μέσα από εξαιρετικές πρωτοβουλίες που έχουν ήδη υλοποιηθεί και επενδύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη. Αυτό όμως που πρέπει επίσης να μας απασχολήσει είναι η δυναμική του Travel Marketing στη χώρα μας με το βλέμμα στο μέλλον. Για όσους έχουμε ασχοληθεί επιστημονικά και έχουμε εργαστεί και επαγγελματικά στον χώρο του μάρκετινγκ, αντιλαμβανόμαστε σίγουρα ότι το Travel Marketing δεν είναι μια «me-too» προσέγγιση, σε σχέση με το μάρκετινγκ προϊόντων άλλων κλάδων της οικονομίας. Έχουμε να κάνουμε με «προϊόντα», των οποίων η ανταγωνιστικότητα είναι συνυφασμένη με τον προορισμό, πολλούς εμπλεκόμενους φορείς και μια αλυσίδα αξίας αλληλεξαρτώμενων υπηρεσιών στο οικοσύστημα φιλοξενίας. Επομένως, η μακροπρόθεσμη δυναμική του travel marketing στη χώρα μας εξαρτάται όχι από το μάρκετινγκ υπηρεσιών φιλοξενίας μεμονωμένα, όσο και από τη διασύνδεσή του με τη διαχείριση και μάρκετινγκ προορισμών. Προσμένουμε λοιπόν να δούμε ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες Τravel Μarketing στη χώρα μας, που θα αντιμετωπίζουν ολιστικά το οικοσύστημα τουρισμού και ταξιδίων.”

Δρ. Αντώνιος Γιαννόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ & Τουρισμού, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
“Το επίπεδο ανάπτυξης του Travel Marketing στην Ελλάδα, τόσο σε ότι αφορά τους προορισμούς, όσο και τις επιχειρήσεις ποικίλλει και σχετίζεται κυρίως με τον βαθμό τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Γενικά πάντως παρατηρείται σημαντική πρόοδος, καθώς η χώρα αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. Τόσο οι φορείς διαχείρισης ενός προορισμού, Περιφέρειες, Δήμοι, DMO’s, όσο και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, επενδύουν σημαντικά σε ενέργειες και δράσεις μάρκετινγκ και προώθησης για να προσελκύσουν επισκέπτες. Η χρήση ψηφιακών μέσων, κοινωνικών δικτύων, και τεχνολογικών εφαρμογών έχει ενισχύσει την προβολή των τουριστικών προορισμών και εμπειριών στην Ελλάδα. Επιπλέον, καμπάνιες όπως αυτές που προωθούν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τη φυσική ομορφιά της χώρας συμβάλλουν στην αύξηση της τουριστικής κίνησης. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει ακόμα χώρος για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία στον τομέα του Travel Marketing στην Ελλάδα. ”

Τάσος Γούσιος, Managing Director Alpha Marketing
“Τα τελευταία χρόνια, η Ελλάδα έχει γνωρίσει μια σημαντική αύξηση του τουρισμού και αυτό έχει γίνει με πολύ δουλειά, με συνεργασίες και συνέργειες και φυσικά δεν θα μπορούσε να συμβεί και χωρίς και την μεγάλη συμβολή του μάρκετινγκ. Σήμερα η Ελλάδα είναι μια από τις παγκόσμιες τουριστικές δυνάμεις, κατατάσσεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά τον αριθμό των τουριστών τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολλά αξιόλογα προϊόντα έχουν δημιουργηθεί, αλλά η αξιοποίηση του πλήρους δυναμικού της ελληνικής τουριστικής αγοράς εξακολουθεί να είναι μια πρόκληση. Μπροστά στον έντονο διεθνή ανταγωνισμό, όπου νέες τουριστικές δυνάμεις αναδύονται η μία μετά την άλλη, οι προκλήσεις είναι πολλές και δεν έχουμε την πολυτέλεια να εφησυχάζουμε. Για αυτό τον λόγο, η καινοτομία, ο σωστός σχεδιασμός του μάρκετινγκ, η ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού, η βιωσιμότητα και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα για τη ζήτηση και την προσφορά του τουρισμού, πρέπει να αποτελούν τις κορυφαίες προτεραιότητές μας. Η μελέτη των τελευταίων τάσεων της τεχνολογίας και της καινοτομίας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της λειτουργίας της τουριστικής βιομηχανίας. Ένα κατάλληλο σχέδιο μάρκετινγκ αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για την επιτυχή προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών, των τουριστικών προϊόντων και των διαφόρων προορισμών. Ως εκ τούτου, είναι προφανές ότι η εφαρμογή του μάρκετινγκ και των σύγχρονων πρακτικών του είναι σημαντική για την προώθηση και την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας. Το travel marketing μπορεί να οδηγήσει στην προβολή ειδικών μορφών τουρισμού ( ευεξίας, γαστρονομικό, θρησκευτικό κτλ) ,συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση των επισκεπτών κ στην επέκταση της τουριστικής σεζόν.”

Ρούλα Κόρμπου, CSMO Chie Sales & Marketing Officer HotelBrain Group
“Η καινοτομία και η τεχνολογία στο Travel Marketing έχουν μεταμορφώσει την προβολή του τουρισμού παγκοσμίως, παρέχοντας εργαλεία για πιο αποτελεσματική και στοχευμένη επικοινωνία. Η χρήση δεδομένων για καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των ταξιδιωτών, η εφαρμογή του Programmatic Advertising για την αυτοματοποιημένη αγορά διαφημιστικού χώρου, και η χρήση τεχνολογιών όπως το CTV (Connected TV) και DOOH (Digital Out of Home) είναι νέοι άξονες για αποτελεσματική και μετρήσιμη, διεθνή προώθηση, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Αυτές οι εξελίξεις συμβάλλουν στην ανάδειξη και της Ελλάδας ως κορυφαίου προορισμού, ενισχύοντας αποτελεσματικά τη διεθνή της παρουσία, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον του τουρισμού. Επίσης, η αριστεία στο Travel Marketing μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής διαφημιστικής βιομηχανίας, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία σε κάθε διαφημιστική επένδυση. Μέσα από καινοτόμες στρατηγικές και δημιουργικές εκστρατείες, μπορούμε να αναδείξουμε νέους προορισμούς, να ενισχύσουμε την εικόνα της Ελλάδας παγκοσμίως και να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερους επισκέπτες, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομική ανάπτυξη και στη δημιουργία νέων ευκαιριών. “

Ειρήνη Σαχά, Founder & CEO @ Acrossmedia241
“Διανύουμε μια περίοδο που όλα δείχνουν να έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό οι όροι και τα κριτήρια του ταξιδιού: οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον συνειδητά γνήσιες, αυθεντικές εμπειρίες, με έντονο το στοιχείο της βιωματικής, ποιοτικής εμπειρίας. Αυτό το στοιχείο κάνει την διαδικασία επιλογής κομβικής σημασίας. Η αναζήτηση της αυθεντικότητας μέσω ενός πλέγματος υπηρεσιών και εμπειριών αντιπροσωπεύει πλέον ανεκτίμητη άξια για τον ταξιδιώτη. Όροι όπως διακοπές φιλικές προς το περιβάλλον, οι οποίες υπακούουν σε βασικές αρχές της αειφορίας, μπαίνουν πλέον σαν προδιαγραφές στο καθημερινό λεξιλόγιο των ταξιδιωτών προσελκύοντας ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένους καταναλωτές. Σε όλες αυτές τις ραγδαίες μεταβολές της ζήτησης καλείται με γρήγορα αντανακλαστικά να ανταποκριθεί το travel marketing, ιδίως μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού του συνόλου σχεδόν των τουριστικών υπηρεσιών, που θα εστιάζει σε οτιδήποτε μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο, σκοπό, και ασφάλεια στον σύγχρονο ταξιδιώτη- καταναλωτή. Tα Travel Marketing Awards που διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την Boussias Events, θεωρώ ότι θα αποτελέσουν έναν ακόμα εξαίρετο και απόλυτα επιτυχημένο θεσμό που θα συμβάλει στην ανάδειξη των αρίστων μεταξύ αρίστων στο κλάδο του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, των digital media της επικοινωνίας και της εκπαίδευσης.”

Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Αν. Καθηγητής Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού Παν/μίου Δυτικής Αττικής
“Το Travel Marketing στην Ελλάδα έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου εκ των οποίων περιλαμβάνονται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση campaigns , digital marketing, ενέργειες υποδομής, στρατηγικές συνεργασίες μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και μια σειρά από υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν θετικό αποτύπωμα στην εμπειρία των επισκεπτών και στο brand Ελλάδα. Η χώρα, τώρα περισσότερο από ποτέ, εργάζεται για την ολοκληρωμένη προβολή πληθώρας τουριστικών προϊόντων και την ανάδειξη της ως έναν προορισμό για όλο τον χρόνο. Ωστόσο, για να παραμείνει ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει να αναπτύσσει καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ και να ενισχύει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει στον σύγχρονο ταξιδιώτη. Η εξειδίκευση και η ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ που βασίζονται σε δεδομένα, η ενίσχυση και η προσαρμογή στον ψηφιακό μετασχηματισμό, η εστίαση στη βιωσιμότητα κι η καινοτομία σε ότι αφορά την ισορροπία προσφοράς και ζήτησης, οφείλουν να είναι κρίσιμες προτεραιότητες για την επόμενη μέρα. Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει, το κλίμα έχει αλλάξει, οι ανάγκες, τα θέλω, οι φόβοι, οι επιθυμίες, οι απαιτήσεις μας έχουν αλλάξει. Ως εκ τούτου μέσα από την βαθιά κατανόηση της συνεχούς αυτής αλλαγής που επηρεάζει διαρκώς στρατηγικές, τακτικές και δράσεις, η Ελλάδα μπορεί να στοχεύσει με επιτυχία ταξιδιωτικά κοινά, εμπνέοντάς τα να την επιλέξουν και προσφέροντάς τους εμπειρίες που θα τα βοηθήσουν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Από την αναγνωσιμότητα της σαν προορισμό, τον προγραμματισμό, την κράτηση και την υλοποίηση του.”

Τίνα Μακρή, Διευθύντρια | MINDHAUS, Tourism Marketing Strategy
“Τα τελευταία χρόνια ο τομέας του Travel Marketing έχει σημειώσει πολύ μεγάλη εξέλιξη, ενδεικτικό και της ανάπτυξης που σημειώνει ο τουριστικός τομέας της χώρας μας. Αυτή η εξέλιξη έχει ως αποτέλεσμα να προβάλλει ο ελληνικός τουρισμός με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα το προϊόν του, με νέα αισθητική, αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις και ενσωματώνοντας στις πρακτικές του ιδέες και τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Παρόλη την πορεία που έχει διαγράψει, και τη συμβολή αυτής στη δημιουργία ανταγωνιστικών προϊόντων, υπάρχει πάντα περιθώριο για βελτίωση, ειδικά σε έναν τομέα όπου το περιβάλλον του είναι δυναμικό και σε μια διαρκή αλλαγή και διαμόρφωση. Σε κάθε τομέα, ανεξαρτήτως αντικειμένου, η επίτευξη του βέλτιστου λειτουργεί ως παράδειγμα αλλά και ως κίνητρο ώστε όλοι όσοι αποτελούν μέρος του να επιδιώκουν την βελτίωση και τον μετασχηματισμό. Η ενσωμάτωση τεχνογνωσίας σε έναν τομέα και η υιοθέτηση καλών πρακτικών δίνουν μόνο θετικό πρόσημο και ειδικά στον τουριστικό τομέα, έχουμε πολλές φορές δει τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να επιτύχει.”

Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece
“Θεωρούμε ότι είναι αρκετά ανεπτυγμένο. Ακολουθεί και δίνει υπεραξία σε δράσεις της επιχειρηματικότητας, πολλές φορές και μεγαλύτερη από το πραγματικό προϊόν και αυτό έχει μία άλλη επικινδυνότητα. Η μεγαλύτερη επικινδυνότητα προκαλείται από τη “φλυαρία” και την έλλειψη σταθερότητας όσον αφορά την προώθηση και την ολοκλήρωση συγκεκριμένων concept γύρω από την ταυτότητα τουριστικών προϊόντων και περιοχών. Κατά τ’ άλλα το Travel Marketing στην Ελλάδα δεν υπολείπεται σε τίποτα από τα διεθνή standard.”

Mάρα Σαμαρά, Tourism Consultant & Marketing Expert